CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 17 February 2011

Seorang Blogger !

Tiba2 otak terfikir , hati tertarik nak buat Blog ni..

Dah 2 bulan aku tanam anggur kat rumah lepas tamat persekolahan.. Hari ni hati ku terdetik nak mengedik dengan blog pulak..

********

Aktiviti aku hari ni??

  • Lepak dengan member !
Ntah jd ke x.. terpaksa la tunggu panggilan masuk ..

Dah lame x keluar dgn member aku.. Biase la semua dah kerja..tinggal la aku meneruskan hidup menjadi penganggur terhormat di rumah..hakhak =)

Alam perkerjaan??

Teringin jugak la nak rase dapat gaji pertama ($,$) huhu

Tapi buat masa sekarang aku x ready lagi nak berkerja..
 -takut kena maki..
 -takut nak balik sorg2..huhu

Last2 macam ni la..

Duk umah , duit x masyuk ! haha

0 comments:

Post a Comment